6 wniosków dla świata CX z badania CEM+ 2025
Jak zmieniło się podejście firm do zarządzania doświadczeniem klienta w ciągu ostatnich lat? Sprawdź, co wyróżnia organizacje, które naprawdę inwestują w CX i osiągają dzięki temu przewagę.

Jakie są kluczowe wnioski dla specjalistów i menedżerów CX i zespołów CEM-owych? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w artykule, który zachęca do zapoznania się wynikami badania CEM+ 2025, które właśnie zakończyliśmy w Strategy&Results. Kliknij TUTAJ, żeby przejść do strony z raportem z badania CEM+ 2025. Jest to już VI edycja tego badania. Możesz prześledzić, jak zmieniła się zdolność do zarządzania doświadczeniami klientów od czasów przedpandemicznych. Odkryjesz też, czym od innych firm wyróżniają się te, dla których doświadczenia klientów stają się coraz ważniejsze i te, które planują w najbliższym czasie zainwestować w CX.

Janusz Kamieński
KONSULTANT
Dowiedz się więcej o:
Menu