
Amrop: projektowanie doświadczeń klientów jako klucz do realizacji strategii
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
Możesz zdobyć zarówno uznanie zarządu, jak i całej załogi. Błyskawicznie zwiększysz rentowność firmy i efektywność pracowników. Wystarczy, że pomożesz im wdrożyć proste rozwiązania dotyczące poprawienia zaangażowania i wydajności pracy.
Zobacz, co osiągnęły firmy, w których zastosowaliśmy EDOING®
Pomagamy każdemu zespołowi określić potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Podpowiadamy, jak dostarczyć klientom najlepszą jakość minimalnym kosztem, optymalizując strategię, procesy, organizację, zasoby, a w konsekwencji - codzienną pracę personelu.
Wspieramy pracowników w odkrywaniu, projektowaniu i podejmowaniu najskuteczniejszych działań. Proponujemy serię krótkich warsztatów (np. online), najczęściej w miejscu pracy.
Wspieramy na etapie wprowadzania zmian i zdobywania w codziennej pracy nowych umiejętności.
Zapewniamy dostęp do wiedzy i wskazówek online. Udostępniamy notatki, nagrania wideo oraz umożliwiamy połączenia z konsultantem.
Kreujemy atmosferę zaangażowania, zaufania i współpracy, wyposażając przełożonych w odpowiednie narzędzia
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.
W 2015 roku konsultanci Strategy&Results przeprowadzili dla naszej firmy audyt oczekiwań klientów. Dzięki badaniu otrzymaliśmy precyzyjny zastrzyk nowej informacji w formie, która pozwala nam stworzyć nowe procesy z focusem na najważniejsze oczekiwania klientów.
W pozytywnej zmianie pomogli nas konsultanci Strategy&Results. Wszyscy kierownicy liniowi wypracowali i wdrożyli bardzo konkretne projekty zmian, jednocześnie angażując w ich formułowanie i realizację pozostałych pracowników.