Amrop: projektowanie doświadczeń klientów jako klucz do realizacji strategii

Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.

Costa Tzavaras, Global Knowledge Manager, Amrop

Janusz Kamieński poprowadził dla kilkudziesięciu kluczowych pracowników Amrop warsztaty dotyczące rozwijania biznesu naszej firmy. Międzynarodowy zespół uczestników był zaangażowany w projektowanie doświadczeń naszych klientów, jako klucza do realizacji strategii Amrop. Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty w sposób w pełni go charakteryzujący – z pełną mocą energii, interakcją i nieustającym stawianiem wyzwań uczestnikom – wszystko na najlepszym, światowym poziomie.

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?