
Amrop: projektowanie doświadczeń klientów jako klucz do realizacji strategii
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
W wielu przedsiębiorstwach marnowany jest potencjał Customer Experience Managementu. Nie korzystają z niego w skoordynowany sposób wszystkie oddziały organizacji. Pomagamy to zmienić.
Definiujemy czynniki stanowiące wartość dla kluczowych klientów firmy. Sprawdzamy, jak pod kątem tych czynników marka jest oceniana na rynku. Inspirujemy zarząd do nieustannego monitorowania oczekiwań klientów w każdym oddziale i zespole. Wyposażamy w narzędzia, dzięki którym każdy menedżer i pracownik zyska wiedzę na temat potrzeb klientów, ale też sami pracownicy podejmą działania zmierzające do ich zaspokojenia.
Pomagamy podporządkować strategię biznesową przedsiębiorstwa oczekiwaniom klientów, a następnie wdrożyć ją w każdym oddziale i zespole.
Pomagamy zoptymalizować procesy biznesowe każdego oddziału i zespołu tak, by wspierały zaspokajanie potrzeb klientów.
Pomagamy zaangażować wszystkich pracowników w podejmowanie takich działań, które zapewniają klientom pożądane przez nich doświadczenia.
Pomagamy zoptymalizować narzędzia stosowane w przedsiębiorstwie w taki sposób, by ułatwiały pracownikom zwiększanie wydajności procesów i zapewnianie klientom pożądanych doświadczeń.
Chcesz wiedzieć, jak zastosować CX-SPOT w swojej organizacji?
Zapewniamy klientom oczekiwane rezultaty biznesowe, ponieważ nasze narzędzia i metody pracy oparte są na doświadczeniach polskiego rynku. Bazują na badaniach w obszarze zwiększania dochodów, udziałów w rynku oraz praktyce wdrażania strategii biznesowych. Od 25 lat zarządzamy doświadczeniami klientów.
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.
Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.
Na oczekiwanym poziomie utrzymaliśmy relacje z klientami, osiągnęliśmy zakładane cele biznesowe mimo realizacji trudnych i złożonych zadań związanych z restrukturyzacją.