Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów

Jak zwiększyć rentowność przez angażowanie pracowników, by dostarczali klientom pożądane doświadczenia. Strategiczne zarządzanie i realizacja CEM (Customer Experience Management) bez ponoszenia wysokich kosztów. Czy jakość produktu to najważniejsza dla klienta wartość?
Jak zwiększyć rentowność przez zaangażowanie pracowników. CEM. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Firmy usilnie poszukują metod na zwiększenie rentowności. Jednym ze sposobów jest koncentracja na podnoszeniu zaangażowania pracowników. Słusznie, ale nie można zapominać o klientach. O tym, jak zwiększać zyskowność poprzez angażowanie pracowników, by dostarczali klientom pożądanych doświadczeń, THINKTANK rozmawia z Januszem Kamieńskim – CEO polskiej firmy doradztwa strategicznego Strategy & Results.

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x