Debata dotycząca CEM – Janusz Kamieński, Bernd Schmitt i polscy menedżerowie
Menedżerowie desperacko szukają dziś sposobów wyróżnienia się na rynku. Najczęściej chcą to osiągnąć poprzez zapewnianie swojej ofercie unikalnych cech. Jednak przewaga uzyskana dzięki funkcjonalności czy rozwiązaniom technicznym rzadko jest trwała. Dlatego firmy rywalizują też na poziomie emocji konsumentów, sięgając po nowe narzędzia, takie jak zarządzanie doświadczeniem klientów (Customer Experience Management – CEM), które coraz silniej wpływają na model biznesowy i strategię przedsiębiorstw. O tym, jak za pomocą CEM skutecznie zwiększyć sprzedaż i budować wartość dla klientów, rozmawiali uczestnicy debaty redakcyjnej Harvard Business Review Polska: Andrzej Jacaszek, Janusz Kamieński, Janusz Moroz, Bernd Schmitt, Wojciech Sobieraj, dr Piotr Soszyński, Grzegorz Wachowicz.
Janusz Kamieński
KONSULTANT / CEO