Dlaczego Strategia CEM jest idealna dla małych i średnich firm?

CX to dziś modne hasło, ale czy za modą idą realne efekty? W tym wywiadzie Janusz Kamieński rozprawia się z mitami i pokazuje, czym naprawdę jest strategia oparta na doświadczeniach, która daje przewagę rynkową.

Dla wielu firm CX do wręcz moda. Projektowanie doświadczeń, budowanie ścieżek klientów, persona taka czy inna i… Jak to przekłada się na biznes, skoro wszyscy robią to samo, korzystając z tych samych narzędzi. Ba, przechwalając się na rynku jak dużo badają, jak bardzo dbają o klientów, jak niesamowicie rozwijają employee branding. Podczas, gdy klienci nadal gubią się w niejasnych procedurach, beznadziejnych procesach reklamacyjnych i niespójnym dialogu z botami. W tym wywiadzie Janusz Kamieński obala mity CX, EX, CEM, TX, UX i innych X. Pokazuje na czym polega strategiczne podejście do CX i czym jest wygrywanie na rynku poprzez generowanie klientom wartościowych doświadczeń.

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x