Grupa Żywiec: restrukturyzacja działu obsługi klienta bez strat w jakości obsługi

Na oczekiwanym poziomie utrzymaliśmy relacje z klientami, osiągnęliśmy zakładane cele biznesowe mimo realizacji trudnych i złożonych zadań związanych z restrukturyzacją.
gjaworek_zyw

Grzegorz Jaworek, były Dyrektor Logistyki i Obsługi Klientów, obecnie Dyrektor Sprzedaży

Głęboka restrukturyzacja Działów Obsługi Klienta oraz tempo jej realizacji nie wpłynęła negatywnie na jakość usług świadczonych naszym klientom. Konsultanci Strategy&Results skutecznie wspierali nas w procesie komunikacji wewnętrznej oraz w przygotowaniu kierowników wszystkich rozproszonych po całym kraju oddziałów do przeprowadzenia zmiany organizacyjnej, polegającej na centralizacji obsługi klienta w Grupie Żywiec. Otrzymane wsparcie dotyczyło również grupy specjalistów, których zadaniem było mapowanie procesów i dostosowanie ich do nowych realiów wynikających ze zmian organizacyjnych.

Ryzyko towarzyszące temu projektowi było ogromne, bo wiązało się z utratą pracy dla wielu pracowników. Utrzymanie zaangażowania wśród personelu podczas transformacji biznesowej wymagało wielu działań prewencyjnych, które w znacznym stopniu wspierane były warsztatami prowadzonymi przez konsultantów Strategy&Results. W efekcie końcowym utrzymaliśmy na oczekiwanym poziomie relacje z klientami, osiągnęliśmy zakładane cele biznesowe realizując trudne zadania związane z restrukturyzacją.

Duży wkład w osiągniecie celów tego projektu pochodził od doskonale przygotowanych do swojej roli konsultantów Strategy&Results. Zdecydowanie polecam Janusza Kamieńskiego i jego zespół konsultantów tym wszystkim, którzy mierzą się z wyzwaniami związanymi z zaplanowaniem i wdrożeniem trudnej zmiany organizacyjnej.

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?