Eksperci zapewniający rentowność i rozwój
Janusz osobiście odpowiadał za rentowność firm z branży szkoleniowo doradczej: Grupy Acceptus (obecnie House of Skills), także AchieveGlobal (obecnie Miller Heiman Group), którą doprowadził z 20. pozycji w globalnym koncernie na 9. pod względem wielkości obrotów.
W firmie Interchemall (obecnie DAFA) pomógł uzyskać wzrost rentowności o 180%, przy jednoczesnym zwiększeniu obrotów o 60%. W Raiffeisen Polbank doprowadził do wzrostu sprzedaży o 100% w stosunku do zakładanego ambitnego planu.
W zarządzaniu rentownością z pomocy Janusza korzystały między innymi: Akzo Nobel, Auchan, Bank Pekao, Chiesi, DANONE, ECCO Shoes, EDIPRESSE, Grupa Żywiec, Play, Reckitt Benckiser, oraz 25 innych firm z 12 branż.
Klienci najczęściej doceniają Janusza za:
- pragmatyczne podejście skupione na wymiernych, biznesowych rezultatach,
- wszechstronne doświadczenie i wiedzę,
- unikalne podejście do CX managementu,
- pasję i pozytywną energię angażującą ludzi we wdrażanie.
Chcesz, by Janusz pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?

Agnieszka Polska-Kamieńska
Konsultant / coach / mentor / mediator / v-ce Prezes
Jako CEO i Prezes zarządu, Agnieszka odpowiadała za rentowność i rozwój firm z branży szkoleniowo doradczej: TMI (obecnie House of Skills), w której zwiększyła obroty o 200%, oraz AchieveGlobal (obecnie Miller Heiman Group), którą doprowadziła do najszybszego rozwoju w historii.
W zarządzaniu rozwojem i rentownością ze wsparcia Agnieszki korzystały między innymi: AFRISO, Akzo Nobel Coatings, Auchan, Bank Pekao, Deni Cler, DKMS, Grupa Żywiec, innogy, Kingspan, Macrologic, Play, Polkomtel, Reckitt Benckiser, Stena Line, oraz 12 innych firm z 7 branż.
Klienci najczęściej doceniają Agnieszkę za:
- angażowanie personelu w podnoszenie rentowności firmy,
- budowanie kultur organizacyjnych nastawionych na biznesowe rezultaty,
- rozwijanie w ludziach umiejętności pozwalających ich zespołom na osiąganie zakładanych celów.
Chcesz, by Agnieszka pomogła Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy, produktywność zespołu, lub osobistą efektywność pracowników?
Jerzy przez ostatnich 30 lat zarządzał przedsiębiorstwami produkcyjnymi i handlowymi w Polsce i w USA. Do najważniejszych firm, którym zapewniał rentowność i produktywność, należą: Fabryki Porcelany Sp. z o.o. we Włocławku (prezes parządu), Gerber Far East Ltd. Hong Kong (wyłączny przedstawiciel na Polskę), Eurostyle Cabinets Inc. – NYC (pyrektor produkcji).
W zarządzaniu rentownością z pomocy Jerzego korzystały między innymi: Bank BPH, Carlsberg, Centertel, Commercial Union, Grupa Żywiec, IKEA, Lafarge, Lyreco, Makro Cash & Carry, Media Markt, Microsoft, Nestle, Nomi, Pepsico, PGF, PZU, PTE Bankowy, TP, Unilever, Wella oraz 20 innych firm z 12 branż.
Klienci najczęściej doceniają Jerzego za:
- unikatowe na polskim rynku, ponad 30-letnie doświadczenie w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz w konsultingu,
- skupienie na wypracowywaniu i wdrażaniu przez załogę zmian, prowadzących do wymiernych rezultatów biznesowych
- doskonałe zrozumienie wyzwań biznesowych, poczynając od strategii,
- spokój i pragmatyzm w budowaniu relacji i zarządzaniu projektami.
Chcesz, by Jerzy pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Andrzej pomógł firmie Mekoprint dwukrotnie skrócić czasu realizacji zleceń w obszarze produkcji, w ciągu zaledwie 4 miesięcy. Osobiście odpowiadał za rentowność w zakładach produkcyjnych firm Xella, Sibelco, oraz rozwój organizacyjny w WKG. W każdym obszarze, gdzie pracował osiągał przynajmniej jeden cel, który wydawał się wcześniej nieosiągalny , a wpływał bezpośrednio na rentowność firmy. Czasem chodziło o wdrożenie produktu, czasem o poprawę jakości i terminowości, skrócenie czasu wytwarzania, uruchomienie unikalnej produkcji itp.
Ze wsparcia Andrzeja w zakresie rentowności oraz rozwoju operacyjnego korzystały między innymi: Broen, Carpol, Ekoplon, Graal, Mardom, Mekoprint, Mowi, Kancelaria notarialna Lubieniecka&Figurska, UDS, WKG oraz 5 innych firm.
Klienci najczęściej doceniają Andrzeja za:
- niebywały upór w dążeniu do poprawy wyników,
- odwagę w braniu odpowiedzialności za decyzje, działania oraz ich konsekwencje,
- osobiste wsparcie w procesie, a nie jedynie doradztwo,
- pozytywną energię, która przekłada się na świetny kontakt z pracownikami, nawet pomimo różnicy zdań.
Chcesz, by Andrzej pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Na stanowiskach kierowniczych w British Airways odpowiadała za efektywność i rozwój placówek operacyjnych oraz sprzedażowo-marketingowych w Europie. Wprowadzała nowe rozwiązania na rynku środkowoeuropejskim, sprawiając, że niemożliwe stawało się możliwe, a potem obowiązywało jako standard. Grażyna, jako pierwsza w Europie, wdrożyła na lotnisku Chopina standard kontroli bezpieczeństwa 100% bagaży dla rejsów europejskich British Airways. Projekt wpłynął na radykalną poprawę wskaźnika satysfakcji podróżnych – CX. Jak to ujął jeden z pasażerów: „I am too young not to fly British Airways”.
W zarządzaniu rozwojem i rentownością ze wsparcia Grażyny korzystały między innymi: AUCHAN, AFRISO, British Airways, Grupa Żywiec, Kingspan, ORANGE, Reckitt Benckiser, Stena Recycling.
Klienci najczęściej doceniają Grażynę za:
- zdolność budowania wśród pracowników każdego szczebla postaw przywódczych i odpowiedzialności za wynik,
- wnikliwość obserwacji i analiz,
- rzetelność w przekazywaniu informacji zwrotnej personelowi,
- ogromną energię i bezpośredniość,
- zdolność realizacji projektów zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Chcesz, by Grażyna pomogła Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Odpowiadał w Plus GSM za wzrost przychodów oraz rentowności sprzedaży segmentu usług, który przez 4 lata z rzędu rozwijał się szybciej niż u konkurencji. Wcześniej projektował i budował wysokowydajne sieci komputerowe. W UPC, pełniąc obowiązki dyrektora operacyjnego, pomógł zidentyfikować i wyeliminować kluczowe źródło niskich ocen i reklamacji klientów. W efekcie, punkt styku z klientami, który początkowo generował najwięcej reklamacji, zaczął być oceniany najwyżej. Umożliwiło to skuteczną realizację up- i cross-sellingu i to w kontekście, w którym nikt się tego wcześniej nie spodziewał.
Pomógł w rozwoju i w zwiększaniu rentowności również takim firmom jak: Akzo Nobel Coatings, Generali, Interchemall, Medicover, Play, Raiffeisen Polbank, RWE, WKG.
Doceniany za:
- szybką adaptację do realiów różnych branż,
- dociekliwość i wnikliwość w analizie danych biznesowych,
- formułowanie precyzyjnych celów i planów ich realizacji,
- projektowanie efektywnych rozwiązań informatycznych.
Chcesz, by Piotr pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
7 lat pracy w Biurze Pomocy Niebieskiej Linii pozwala Tomaszowi skutecznie pomagać pracownikom call center w radzeniu sobie z najtrudniejszymi nawet przypadkami. Tomasz wzmacnia odporność psychiczną pracowników funkcjonujących w warunkach ekstremalnych obciążeń psychologicznych. Pomaga w uwalnianiu pełnego potencjału ludzi w kierunku ich produktywności poprzez profilaktykę i przeciwdziałanie mobbingowi. Buduje współpracę i ułatwia skuteczną obsługę klientów, szczególnie wymagających, agresywnych, roszczeniowych i manipulujących. Specjalizuje się w pracy nad zmianą postaw pracowników, orientując ich na ambitne cele.
Z pomocy Tomasza skorzystały już: Accenture, Central European Distribution Corporation, Morpol (obecnie MOWI), Reckitt Benckiser, Shell, Stena Line, Krajowa Izba Gospodarcza, TVN/Discovery i 10 innych firm.
Klienci najczęściej doceniają Tomasza za:
- budowanie zaangażowania i ciekawości załogi,
- efektywność i skuteczność w zwiększaniu produktywności poprzez korygowanie postaw załogi,
- praktyczną wiedzę psychologiczną i umiejętność jej przekładania na wysoką wydajność pracy zespołów,
- osobiste zaangażowanie i zaraźliwą pasję w działaniu.
Chcesz, by Tomasz pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Wspiera rentowność i rozwój przedsiębiorstw poprzez skuteczne rozwijanie w menedżerach umiejętności komunikacji interpersonalnej, nastawionej na rozwiązanie. Wdraża procesy budowania porozumienia między dyrektorami departamentów w celu zwiększenia rentowności całej organizacji. W jednym z banków pomogła rozwiązać wieloletni, „nie do rozwiązania” konflikt pomiędzy działami sprzedaży i produktów leasingowych. Osobiście rozwiązywała liczne dalsze konflikty między menedżerami i zespołami, co przekładało się na wzrost produktywności przedsiębiorstw – m.in. w Stena Line, a także w 4 firmach produkcyjnych.
W procesach rozwojowych ze wsparcia Agnieszki korzystały między innymi: mBank, Reckitt Benckiser, Stena Line, Volkswagen Bank, Wyborowa Pernod Ricard, i 10 innych przedsiębiorstw.
Klienci najczęściej doceniają Agnieszkę za:
- umiejętność błyskawicznego identyfikowania potrzeb rozwojowych pracowników i zespołów i definiowania adekwatnych rozwiązań,
- bogatą wiedzę w zakresie narzędzi i umiejętności interpersonalnych oraz umiejętność przekazywania jej zespołom,
- skuteczne angażowanie pracowników w działania prowadzące do rozwoju przedsiębiorstwa.
Chcesz, by Agnieszka pomogła Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Daniel pomógł Kancelarii Notarialnej Lubieńska i Figurska skrócić czas przygotowania dokumentów notarialnych o 50%. Zwiększał rentowność biznesu zarówno odpowiadając za wyniki linii produkcyjnych (Danone), jak i pracując w Supply Chain (Unilever), gdzie m.in. odpowiadał za poprawę efektywności produkcji oraz zmianę systemu planowania w celu zmniejszenia zapasów magazynowych przy jednoczesnym zwiększeniu dostępności. Jako konsultant, skutecznie realizuje projekty zmian skupione na podnoszeniu wydajności, rentowności oraz doskonałości operacyjnej.
W skutecznej optymalizacji procesów prowadzącej do zwiększenia rentowności Daniel pomógł firmom: Broen, Danone, Ekoplon, Ergolet, Interchemall (obecnie DAFA), Morpol, PKP Intercity, Unilever, Zentis i kolejnym dziesięciu.
Klienci najczęściej doceniają Daniela za:
- zdolność do wypracowania i wdrożenia bezinwestycyjnych rozwiązań, upraszczających procesy bez zwiększania obciążenia pracowników,
- angażowanie właścicieli procesów w pracę zespołu w sposób znacząco poprawiający wyniki,
- budowanie poczucia sprawczości wśród członków zespołów,
Chcesz, by Daniel pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?
Piotr pomógł SKODA Auto utrzymać pozycję lidera sprzedaży samochodów osobowych w Polsce. Pracując w Microsoft Poland wdrożył system planowania biznesowego. Budował kompetencje sprzedażowe i podnosił satysfakcję Klientów zarówno w firmach finansowych (Volkswagen Financial Services, Credit Agricole, Citi Handlowy), jak i usługowych (Grupa LuxMed). Podnosił efektywność przywództwa w firmach produkcyjnych (Danone, Mekoprint, Morpol / Movi). Konsultował rozwiązania z zakresu ekonomii behawioralnej (Velux).
W rozwoju pracowników ze wsparcia Piotra korzystali m.in. Aviva, Citi International, Citi Handlowy, Credit Agricole, Danone, Movi, Teva, Volkswagen Financial Services.
Klienci najczęściej doceniają Piotra za:
- dzielenie się doświadczeniami z różnych branż i projektów,
- umiejętność zastosowania wiedzy z dziedziny socjologii i psychologii do stworzenia praktycznych rozwiązań,
- wzbudzanie energii i motywacji w zespołach, z którymi pracuje.
Chcesz, by Piotr pomógł Ci zwiększyć rentowność Twojej firmy lub produktywność zespołu?