CX-SPOT: metoda wzmacniania pozycji rynkowej marki, nawet w warunkach hiperkonkurencji

Pomagamy dopasować obietnicę marki do aktualnych potrzeb klientów. Angażujemy całą firmę w pracę nad jakością obsługi i produkcji. Efektem jest wzrost dochodów i liczby lojalnych klientów. 

CX, strategia, procesy, organizacja, technologia. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Możesz być ważnym graczem na rynku nawet, jeśli teraz:

konkurencja dysponuje większym budżetem marketingowym lub wyprzedza pod względem innowacyjności

za ofertą marki nie idzie wystarczająca jakość produkcji i obsługi klienta

sytuacja na rynku skłania zarząd do ograniczania wydatków na marketing przy jednoczesnym oczekiwaniu lepszych rezultatów

brakuje zaangażowania kluczowych osób w firmie w działania budujące świadomość, wizerunek marki oraz lojalność klientów

Jeśli tak, jak szef TBWA Lee Claw wierzysz, że współczesny marketing polega na zarządzaniu wszystkim, co robi dana organizacja, pomożemy Ci wdrożyć tę doktrynę w Twojej firmie.

Góra lodowa zarządzania marką. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

CX-SPOT angażuje całą firmę w ekspansję rynkową poprzez umiejętne zarządzanie 5 obszarami

CX - Customer Experience

Stały dostęp do pełnej, aktualnej i wiarygodnej wiedzy na temat tego, co cenią klienci. Dzięki temu można trafniej formułować obietnicę marki oraz skuteczniej zarządzać tym, jak firma ją realizuje.

S - strategia

Pomagamy opracować strategię marki i przedsiębiorstwa (wszystkich działów) opartą na doświadczeniach, za jakie klienci odwdzięczą się lojalnością.

P - procesy

Pomagamy zoptymalizować procesy we wszystkich działach, by generowały wartość dla klientów. To zaowocuje zaufaniem do marki, wzrostem rentowności firmy oraz udziałów w rynku.

O - organizacja

Pomagamy podporządkować codzienne działania pracowników organizacji zwiększaniu wydajności procesów zapewniających satysfakcję i lojalność klientów. To przekłada się na marketingowy sukces firmy.

T - technologia

Pomagamy dopasowywać narzędzia informatyczne tak, by wspierały dokładnie te procesy, które zapewnią satysfakcję i lojalność klientów, a firmie – sukces rynkowy.

Pomagamy zwiększyć rentowność firmy o 180%, sprzedaż o 100%, a wydajność produkcji przynajmniej o 40% w ciągu nawet pół roku od wdrożenia metody CX-SPOT. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

CX-SPOT znacznie poprawia wskaźniki marketingowe nawet w ciągu kwartału od wdrożenia. Przekonało się o tym wielu klientów Strategy&Results

Chcesz osiągać podobne rezultaty?

Zobacz, co zyskały firmy, w których wdrożyliśmy metodę CX-SPOT

Pomożemy ci osiągnąć sukces