
Amrop: projektowanie doświadczeń klientów jako klucz do realizacji strategii
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
Pomagamy dopasować obietnicę marki do aktualnych potrzeb klientów. Angażujemy całą firmę w pracę nad jakością obsługi i produkcji. Efektem jest wzrost dochodów i liczby lojalnych klientów.
Stały dostęp do pełnej, aktualnej i wiarygodnej wiedzy na temat tego, co cenią klienci. Dzięki temu można trafniej formułować obietnicę marki oraz skuteczniej zarządzać tym, jak firma ją realizuje.
Pomagamy opracować strategię marki i przedsiębiorstwa (wszystkich działów) opartą na doświadczeniach, za jakie klienci odwdzięczą się lojalnością.
Pomagamy zoptymalizować procesy we wszystkich działach, by generowały wartość dla klientów. To zaowocuje zaufaniem do marki, wzrostem rentowności firmy oraz udziałów w rynku.
Pomagamy podporządkować codzienne działania pracowników organizacji zwiększaniu wydajności procesów zapewniających satysfakcję i lojalność klientów. To przekłada się na marketingowy sukces firmy.
Pomagamy dopasowywać narzędzia informatyczne tak, by wspierały dokładnie te procesy, które zapewnią satysfakcję i lojalność klientów, a firmie – sukces rynkowy.
Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty na najlepszym, światowym poziomie.
Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.
Moja firma od wielu lat systematycznie się rozwija – rosną obroty, rośnie rentowność – choć nie zawsze tak było. Punktem zwrotnym było wdrożenie w 2009 i kolejnych latach metody zaoferowanej przez Janusza Kamieńskiego ze Strategy&Results.
Dzięki projektowi K2, zrealizowanemu przy współpracy z konsultantami Strategy&Results, utrzymaliśmy pozycję lidera z 40% udziałów w rynku mimo podwojenia się liczby naszych konkurentów oraz prób odbierania nam rynku przez naszych własnych klientów.