
Deni Cler – przyspieszenie osiągnięcia break even point
Konsultanci Strategy&Results dostarczyli nam wiarygodną i nową dla nas wiedzę na temat tych czynników, za które klienci chcą płacić. Wiedzę tę przełożyliśmy na konkretne projekty zmian.
Pomagamy dopasować obietnicę marki do aktualnych potrzeb klientów. Angażujemy całą firmę w pracę nad jakością obsługi i produkcji. Efektem jest wzrost dochodów i liczby lojalnych klientów.
Stały dostęp do pełnej, aktualnej i wiarygodnej wiedzy na temat tego, co cenią klienci. Dzięki temu można trafniej formułować obietnicę marki oraz skuteczniej zarządzać tym, jak firma ją realizuje.
Pomagamy opracować strategię marki i przedsiębiorstwa (wszystkich działów) opartą na doświadczeniach, za jakie klienci odwdzięczą się lojalnością.
Pomagamy zoptymalizować procesy we wszystkich działach, by generowały wartość dla klientów. To zaowocuje zaufaniem do marki, wzrostem rentowności firmy oraz udziałów w rynku.
Pomagamy podporządkować codzienne działania pracowników organizacji zwiększaniu wydajności procesów zapewniających satysfakcję i lojalność klientów. To przekłada się na marketingowy sukces firmy.
Pomagamy dopasowywać narzędzia informatyczne tak, by wspierały dokładnie te procesy, które zapewnią satysfakcję i lojalność klientów, a firmie – sukces rynkowy.
Konsultanci Strategy&Results dostarczyli nam wiarygodną i nową dla nas wiedzę na temat tych czynników, za które klienci chcą płacić. Wiedzę tę przełożyliśmy na konkretne projekty zmian.
Dzięki wsparciu Janusza Kamieńskiego i jego konsultantów warsztaty były inspirujące, pozwoliły na odkrycie i doprecyzowanie najlepszych praktyk customer i employee experience management.
Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.
Moja firma od wielu lat systematycznie się rozwija – rosną obroty, rośnie rentowność – choć nie zawsze tak było. Punktem zwrotnym było wdrożenie w 2009 i kolejnych latach metody zaoferowanej przez Janusza Kamieńskiego ze Strategy&Results.