Najważniejszy komunikat marki: doświadczenia klienta

To nie reklama tworzy dziś markę – ale doświadczenia klientów, którzy kontrolują, czy dotrzymuje ona złożonej im obietnicy. Dlatego planowanie doświadczeń klienta jest obecnie rdzeniem komunikacji marketingowej.
Najważniejszy komunikat marki: doświadczenia klienta. CEM. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

To nie reklama tworzy dziś markę̨, ale doświadczenia klientów, którzy kontrolują, czy firma dotrzymuje złożonej im obietnicy. Dlatego planowanie doświadczeń klienta jest obecnie rdzeniem komunikacji marketingowej. Jak to robić systematycznie i skutecznie, żeby zwiększać rentowność biznesu?

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x