O nas
Pomagamy firmom zwiększać rentowność i ustawicznie się rozwijać
Szanowny Kliencie,
Razem z Twoją załogą (patrz opis naszej metodyki eDOING) przygotowujemy unikalne i skuteczne (patrz opis naszego podejścia CX-SPOT) strategie oparte na specyfice Twojego biznesu i nastawione na cele krótko i długoterminowe. Wartość dodana marki Strategy&Results polega m.in. właśnie na tym, że potrafimy pogodzić klarowną wizję, oraz długoterminową strategię rozwoju danego przedsiębiorstwa, działu, czy zespołu, z celami krótko terminowymi (czasami wręcz kwartalnymi).
Właścicielem marki Strategy&Results jest EC sp. z o.o.. Firmę założyli w 2004 roku: Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński. Do roku 2018 firma funkcjonowała pod nazwą Executive-Conversation. Obecnie działamy jako Strategy&Results. Z naszej pomocy skorzystało już ponad 100 firm z 17 różnych branż. Są wśród nich międzynarodowe korporacje, oraz polskie spółki, firmy właścicielskie i rodzinne.



























Rozumiemy, że każde przedsiębiorstwo to unikalny system z własną kulturą oraz specyficznymi wyzwaniami rynkowymi i organizacyjnymi. Dlatego każdemu klientowi proponujemy wdrożenie dopasowane do jego potrzeb i możliwości.
Jednocześnie uniwersalną dźwignię rentowności i rozwoju widzimy w skoncentrowaniu wysiłków całego przedsiębiorstwa na dostarczaniu klientom takich doświadczeń, za jakie teraz gotowi są płacić pieniędzmi i lojalnością.
Dlatego, każdemu przedsiębiorstwu, w specyficzny dla niego sposób, pomagamy:
stale monitorować pożądane doświadczenia jego nabywców, klientów wewnętrznych oraz pracowników
aktualizować strategię biznesową tak, by zapewniać pożądane doświadczenia klientom przy minimalnych kosztach własnych
optymalizować procesy biznesowe w zgodzie ze strategią firmy
angażować pracowników w maksymalizowanie wydajności procesów biznesowych
dopasowywać narzędzia technologiczne tak, by wspierały pracowników w maksymalizowaniu wydajności procesów


Nasze autorskie podejście do maksymalizowania rentowności i udziałów w rynku
którego skuteczność potwierdziliśmy w ponad 100 wdrożeniach dla 97 firm na przestrzeni ostatnich 25 lat, to CX-SPOT.
Nasi klienci, dzięki CX-SPOT zwiększają rentowność firmy nawet o 180%, sprzedaż o 100%, wydajność produkcji przynajmniej o 40% w czasie od 6 do 24 miesięcy od wdrożenia. Takie rezultaty są możliwe tylko dzięki zaangażowaniu zespołu konsultantów, z których każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie, a wszyscy potrafią pracować razem harmonijnie, jak orkiestra.
Skuteczne zmiany w przedsiębiorstwach naszych klientów nie byłyby możliwe bez zaangażowania ich pracowników
i to nie wybranych liderów, ale wszystkich pracowników każdego departamentu i zespołu. Żeby takie zaangażowanie uzyskać i koncentrować wysiłki całych organizacji na dostarczaniu ich klientom pożądanych doświadczeń, opracowaliśmy unikalną metodę postępowania: eDOING.

Chcesz teraz poprawić rentowność swojej firmy lub produktywność konkretnego zespołu?
Wyzwania, jakim pomagamy stawić czoła
- Nasilenie działań ze strony silnej, agresywnej, albo nowej konkurencji
- Zbyt wolny rozwój przedsiębiorstwa i to pomimo nowych inwestycji
- Spadek rentowności, lub jej niewystarczający przyrost
- Zbyt niska sprzedaż lub jej spadek
- Zbyt mały lub spadający udział w rynku
- Brak zadowolenia ze sposobu działania procesów sprzedażowych
- Klienci odchodzą, zgłaszają zbyt dużo reklamacji, lub są niezadowoleni z doświadczeń z naszą marką
- Poziom satysfakcji klientów i ich gotowość do rekomendacji spadają lub są zbyt niskie
- Brak wiedzy aktualnej, kompletnej i wiarygodnej wiedzy o tym, za co chcą płacić klienci
- Wzrost kosztów obsługi i/lub reklamacji klientów
- Słaba, mało znana marka w porównaniu do konkurencji
- Promocje nie przynoszą pożądanych rezultatów
- Strategii nie ma, jest niejasna, lub pracownicy jej nie znają
- Strategia organizacji jest przestarzała i/lub mało innowacyjna
- Strategia nie jest skaskadowana
- Załoga nie wdraża strategii, lub robi to zbyt słabo
- Główne i wspierające procesy biznesowe są za mało efektywne
- Działamy mało zwinnie; agile jest tylko na papierze
- Firmy konkurencyjne osiągają wyższe wskaźniki biznesowe – w tym produktywność, rentowność, obroty, tempo wzrostu itd.
- Personel nie rozumie strategii i/lub zbyt mało skutecznie ją wdraża
- Nasza kultura organizacyjna powoduje, że ludzie nie grają do jednej bramki
- Panuje silosowa struktura i kultura organizacyjna
- Pracownicy sprawiają wrażenie mało zmotywowanych i słabo zaangażowaneych
- Zespoły są zbyt mało efektywne
- Pracownikom brakuje kompetencji (szczególnie w obszarach sprzedaż, wypracowywanie i wdrażanie zmian, komunikacja, zmiana, zarządzanie projektami, rozwiązywanie konfliktów itd.)
- Menedżerom brakuje kompetencji w obszarze zarządzania, przywództwa, komunikacji interpersonalnej, coachingu, oraz zarządzania projektami, zmianami, kulturą organizacyjną, doświadczeniami klientów i pracowników itd.
- Technologia rządzi naszymi procesami
- Narzędzia technologii informatycznej nie są w pełni wykorzystywane i/lub nie wspierają w wystarczający sposób naszej organizacji
Chcesz teraz poprawić rentowność swojej firmy lub produktywność konkretnego zespołu?
Cele, jakie pomagamy osiągać
- Uzyskanie przewagi konkurencyjnej
- Doprowadzenie do wzrostu sprzedaży i udziałów w rynku
- Wzrost rentowności, produktywności i poprawa efektywności – w tym kosztowej
- Podniesienie marż przy jednoczesnym zapewnieniu realizacji celów rynkowych
- Podniesienie kompetencji zarządzania strategicznego
- Wypracowanie i/lub modyfikacja strategii
- Komunikacja, kaskadowanie i wdrożenie strategii przez całą firmę
- Dostosowanie, sformułowanie i realizacja strategii błękitnego oceanu
- Konieczność rozwoju całej organizacji wobec oczekiwań udziałowców, lub wyzwań ze strony konkurencji
- Wejście na nowe rynki
- Podniesienia satysfakcji, lojalności i gotowości do rekomendacji przez klientów
- Rozwój kompetencji pracowników
- Wzrost zaangażowania pracowników
- Podniesienie skuteczności handlowców
- Wzrost skuteczności zarządczej menedżerów
- Przeciwdziałanie mobbingowi w organizacji
- Podniesienie poziomu w badaniu Great Place to Work
- Poprawa skuteczności procesów biznesowych
- Zapewnienie innowacyjności, i zdolność generowania innowacyjnej wartości dla klientów i pracowników
- Wzmocnienie skuteczności rynkowej marki
- Rebranding marki
- Skuteczne wdrożenie nowych produktów na rynek
- Zbudowanie zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów