On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love
Shaun Smith, Andy Milligan; Kogan Page

W obliczu ciągłego pojawiania się coraz to nowych kanałów komunikacji marki z klientami (omnni-channel), prawdziwym wyzwaniem dla przedsiębiorstw jest nie tylko upewnienie się, że ich marka jest obecna w każdym możliwym kanale, co jest kosztowen, ale też, że jednocześnie realizowane są jej cele biznesowe. „On Purpose” stanowi kontynuację bestsellerowej książki „Bold”, w której autorzy analizowali, co wyróżnia nowatorskie marki. „On Purpose”, idzie o krok dalej i zawiera praktyczne porady, jak skutecznie osiągnąć te same wyniki we wszystkich kanałach komunikacji i relacji z klientami. Shaun Smith i Andy Milligan dzielą się podpowiedziami jak skonstruować ramy sukcesu marki i wyjaśniając, w jaki sposób marka ma:
- Powstać (Stand Up): jasno określenie celu marki i jej obietnicy
- Wyróżnić się (Stand Out): zdefiniowanie, zaprojektowanie i dostarczanie wyróżniających się doświadczeń klientów w wielu kanałach
- Stać niewzruszenie (Stand Firm): stworzenie silnej kultury, która podtrzymuje wyniki biznesowe
Autorzy wyjaśniają i definiują, w jaki sposób dostarczać „celowych” doświadczeń, które nie są dziełem przypadku, lecz świadomych procesów. Wykorzystują liczne studia przypadków oraz indywidualne przemyślenia ekspertów w danej dziedzinie. Każdy rozdział kończy się podsumowaniem kluczowych działań, co pomaga czytelnikom w planowaniu wdrażania koncepcji zaprezentowanych w książce w życie.