Play: fascynująca wiedza w obszarze Customer Experience Management i niezapomniane wrażenia z warsztatów

Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.

Zuzanna Chodyra-Piast, była Kierownik Działu Zarządzania Doświadczeniami Klienta (CEM)

Janusz Kamieński i Piotr Machowski ze Strategy&Results przeprowadzili działania doradcze i serię warsztatów dla Działu Zarządzania Doświadczeniem Klienta w PLAY. Nieprzeciętna wiedza poparta konkretnymi przykładami, praktyczne podejście do biznesu, wiele fascynujących success stories i pozytywna energia emanująca z obu konsultantów sprawiły, że były to dla naszego zespołu niezapomniane wydarzenia, z których długo czerpaliśmy inspirację do działania.

Podczas warsztatów mieliśmy okazję pogłębić naszą wiedzę o tym, czym jest budowanie zdolności organizacji do kreowania wyjątkowego doświadczenia klienta. Dowiedzieliśmy się, jak wspierać naszych klientów wewnętrznych w organizacji poprzez dostarczanie im inspiracji i pomocy we wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenie klienta. Zaprojektowaliśmy też plan działania dla naszego zespołu w krótkiej, średniej i długiej perspektywie. Pełna synergia całej grupy, mnóstwo pomysłów i solidna dawka wiedzy. Januszu, Piotrze – dziękujemy!

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?