Pracuj.pl: wiodące doświadczenia, wiedza i zdolności doradcze w obszarze Customer Experience Management
W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.
Krzysztof Grzyb – były Customer Experience Manager, Pracuj.pl
Jako pasjonat wszelkich zagadnień związanych z lojalnością klientów polecam współpracę z Panem Januszem Kamieńskim i konsultantami Strategy&Results. Obecnie współpracujemy ze Strategy&Results w zakresie inspiracji i konsultacji dla tworzonej strategii Customer Experience w segmencie B2B. W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.
Nasze wdrożenia w branżach:
Menu