Projektowanie doświadczeń klientów

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Według Harvard Business Review polskie firmy starają się wdrażać proces zarządzania doświadczeniami klientów (CEM), ale zwykle nie wiedzą jak to skutecznie zrobić. Radzimy jak projektować pożądane przez klientów doświadczenia i zapewniać im je systematycznie.

Firmy zgadzają się, że dostarczając klientom unikatowych doświadczeń, mogą wyróżnić się na rynku i osiągnąć ponadprzeciętne zyski. Wiele z nich inicjuje nawet proces projektowania takich przeżyć i doznań. Rzadko jednak dochodzą do obiecanych zysków, ponieważ do projektowania doświadczeń stosują ten sam proces, który znają z tworzenia produktów i usług – patrzą na uśrednionego klienta, a rozwiązanie dostosowują do wewnętrznego, rozczłonkowanego schematu organizacji.

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments