See, Feel, Think, Do: The power of instinct in business

Shaun Smith, Andy Milligan; Marshall Cavendish Limited

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Każdy skutek ma swoją przyczynę. Czy w biznesie tą przyczyną jest wyłącznie instynkt? Autorzy twierdzą, że instynkt musi być wzbogacony wiedzą, która pozwala zarządzić procesami prowadzącymi do wzrostu rentowności i sprzedaży. Ale jak i skąd tę wiedzę zdobyć?
See, Feel, Think, Do: The power of instinct in business. Książka. Strategy & Results

To instynkt kryje się za jednymi z najlepszych wynalazków i najbardziej innowacyjnych pomysłów w dzisiejszym biznesie. To instynkt doprowadził do powstania Walkmana i i-Poda; wpłynął na uruchomienie zdalnych odpraw na lotniskach i powstanie tanich linii lotniczych; a także na sposób, w jaki Heinz sprzedaje ketchup, a NASA uczy swoich astronautów bezpieczeństwa. Mówiąc prościej, „zobacz (see), poczuj (feel), pomyśl (think), zrób (do) to idea, która mówi, że obserwując sposób, w jaki realni ludzie – pracownicy, klienci, konsumenci, dostawcy itd. – zachowują się w czasie rzeczywistym, w rzeczywistych sytuacjach, możemy wypracować pomysły, które następnie pozwalają zaspokoić rzeczywiste – czasem nie uświadomione – potrzeby klientów.

Poprzez studia przypadków z prawdziwego życia, autorzy pokazują czytelnikom, jak rozwinąć instynkt i odkryć co naprawdę działa w biznesie. Przedstawiają serię kluczowych pytań, które należy zadać, aby przełożyć doświadczenia własne lub klientów na działanie, oraz prosty proces pozwalający na wdrożenie planów w życie. Prawdziwe piękno tej koncepcji polega na tym, że wdrożyć ją może każdy – wszystko, czego potrzebujemy, to umiejętność widzenia, odczuwania, myślenia, a następnie robienia.

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments