Strategia CX jako pomysł na przewagę̨ konkurencyjną – 4 przypadki

Czy strategie CX i EX naprawdę działają i mają sens biznesowy? Przeczytaj, jak cztery firmy – od Auchan po Reckitt – skutecznie wdrożyły podejście oparte na doświadczeniach klientów i pracowników, osiągając wymierne rezultaty.

Strategia CX? Strategia EX? Co to jest? Na czym polegają te strategie? Co one dają? Czy w ogóle mają sens biznesowy? Przykłady proszę! Jeśli nurtują Cię takie pytania, ten artykuł jest dla Ciebie. Cały tekst, to przykłady czterech firm: Auchan Polska, Carpol, Interchemall (obecnie DAFA), Reckitt. Wszystkie te firmy są klientami Strategy&Results. Dlatego mamy wiedzę z pierwszej ręki o tym w jaki sposób ich kapitalni liderzy zbudowali i skutecznie wdrożyli strategie opierające się o Customer i Employee Experience Management. Konsultanci Strategy&Resuts mieli zaszczyt i przyjemność wspierać te firmy w ich ambicjach.Więcej konkretnych przypadków i wypowiedzi m. in. liderów Auchan i Reckitt znajdziesz na stronie Wdrożenia i rezultaty.

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x