Tremco Illbruck: wzrosty sprzedaży i marż przy pełnym zaangażowaniu pracowników
Ryszard Jelonek, były Dyrektor Operacyjny Kingspan Insulation, oraz były Dyrektor Generalny Tremco Illbruck
Współpracując z zespołem Strategy&Results osiągnęliśmy wzrosty wyników sprzedaży i marż, polepszyliśmy i podnieśli skuteczność naszego serwisu, a wszystko to przy wzroście zaangażowania pracowników. Tego typu efekty wydawały się początkowo niemożliwe. Jednak zaproponowana przez Janusza Kamieńskiego i wdrożona metodyka eDOING spowodowała, że dosłownie wszyscy uczestnicy projektu rozwojowego zaangażowali się w zmianę. Dzięki temu, że każdy był odpowiedzialny za wypracowanie projektu zmian, ludzie poczuli, że zmiany nie są im narzucane, lecz że są ich własne!
Metodyka eDOING wpłynęła na wzrost zaangażowania personelu. Natomiast niesamowita wiedza praktyczna i doświadczenie konsultantów – w tym w zakresie Zarządzania Doświadczeniami Klientów – oraz umiejętność i wyczucie pracy z grupą, połączone z angażującą wszystkich formą prowadzenia działań, to kluczowe cechy wyróżniające konsultantów z zespołu Janusza Kamieńskiego.
Z Januszem współpracuję od roku 2007. W tym okresie Janusz, wraz z zespołem, zrealizował szereg procesów doradczych i rozwojowych, skrojonych na potrzeby organizacji, którymi zarządzałem. Konsultanci Strategy&Results każdorazowo profesjonalnie analizowali sytuację i nasze wyzwania, a następnie proponowali skrojone na nasze potrzeby rozwiązania w formie procesów doradczych i/lub rozwojowych. Biorąc pod uwagę efekty jakie osiągnęliśmy dzięki konsultantom Janusza, mogę zdecydowanie zarekomendować zespół Strategy&Results, jako wiarygodnych i wartych współpracy partnerów.