Artykuły

Eksperckie artykuły publikowane w branżowych mediach – analizy, opinie i komentarze na temat strategii, biznesu i zarządzania.

Artykuły w mediach

Projektowanie doświadczeń klientów. CEM wdrażanie. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Projektowanie doświadczeń klientów

Według Harvard Business Review polskie firmy starają się wdrażać proces zarządzania doświadczeniami klientów (CEM), ale zwykle nie wiedzą jak to skutecznie zrobić. Radzimy jak projektować pożądane przez klientów doświadczenia i zapewniać im je systematycznie.

Czytaj więcej »

Istota motywowania i angażowania

Czy wiesz, że to, co robisz jako menedżer, ma dla Twoich ludzi dziesięć razy większe znaczenie, niż Ci się wydaje? Przeczytaj, jak skutecznie motywować i angażować zespół, wykorzystując każdy kontakt jako realny impuls do działania.

Czytaj więcej »

Gra o lojalność

Jak zarządzać doświadczeniem klientów, aby nie tracić zysków? CEM w praktyce, czyli jak to się odbyło w pewnej firmie produkcyjnej. Strategia wobec konkurencji, badania klientów, projektowanie zmian, klaryfikacja strategii marki, projektowanie doświadczeń klientów, wdrożenie i osiągnięte efekty.

Czytaj więcej »

Potężna marka w akcji

Od idei do działania, czyli jak uczynić markę wiarygodną osiągnąć satysfakcję i lojalność klientów, jednocześnie zwiększając zysk firmy. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników w budowanie marki w czasach kryzysu.

Czytaj więcej »

MY i ONI

Czy menedżerowie wyższego szczebla potrafią wdrażać stworzoną przez siebie strategię firmy i budować zaangażowanie pracowników w jej realizację? Jak uniknąć podziałów i rozwijać kulturę organizacji.

Czytaj więcej »
Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Metody na wygrywanie

Czy programy lojalnościowe naprawdę budują lojalność klientów i poprawiają rentowność firm? Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk.

Czytaj więcej »
Jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Zarządzanie bez mierzenia?

Zarządzanie nie może się obyć bez mierzenia, ale jak mierzyć przeżycia i satysfakcję klienta? Firmy są przekonane o pozytywnym wpływie CEM na rentowność, ale nie wiedzą jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów.

Czytaj więcej »

Chcesz wiedzieć więcej o trendach i analizach rynkowych?

Poznaj nasze rozwiązania, jeśli chcesz poprawić:

Chcesz wdrożyć skuteczne rozwiązanie biznesowe?