Artykuły

Eksperckie artykuły publikowane w branżowych mediach – analizy, opinie i komentarze na temat strategii, biznesu i zarządzania.

Artykuły w mediach

Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Metody na wygrywanie

Czy programy lojalnościowe naprawdę budują lojalność klientów i poprawiają rentowność firm? Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk.

Czytaj więcej »
Jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Zarządzanie bez mierzenia?

Zarządzanie nie może się obyć bez mierzenia, ale jak mierzyć przeżycia i satysfakcję klienta? Firmy są przekonane o pozytywnym wpływie CEM na rentowność, ale nie wiedzą jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów.

Czytaj więcej »
Jakie są główne błędy obsługi klienta. CEM. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Tych klientów nie obsługujemy

Jakie są główne błędy obsługi klienta i czym zastąpić w Polsce kalki z anglosaskiej kultury komunikacji z nabywcami. Praktyczne przykłady jak powstrzymać złe praktyki wśród personelu i zmienić mentalność podejścia do klienta.

Czytaj więcej »
Wzrost zaangażowania i kompetencji pracowników. Narzędzia. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

10 sposobów na zniszczenie marki

10 błędów w budowaniu silnej marki, które odbijają się na rentowności firmy. Mity i pułapki, w które wpadają menedżerowie najwyższego szczebla budując dochodową firmę w oparciu o zdolność do zarządzania doświadczeniem klientów – CEM.

Czytaj więcej »
Projektowanie doświadczeń klientów. CEM wdrażanie. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Projektowanie doświadczeń klientów

Według Harvard Business Review polskie firmy starają się wdrażać proces zarządzania doświadczeniami klientów (CEM), ale zwykle nie wiedzą jak to skutecznie zrobić. Radzimy jak projektować pożądane przez klientów doświadczenia i zapewniać im je systematycznie.

Czytaj więcej »

Chcesz wiedzieć więcej o trendach i analizach rynkowych?

Poznaj nasze rozwiązania, jeśli chcesz poprawić:

Chcesz wdrożyć skuteczne rozwiązanie biznesowe?