Badania
Poznaj nasze badania rynkowe, analizy oraz raporty, które dostarczają cennych informacji i wniosków na temat najnowszych trendów i strategii biznesowych.
Strategy&Results realizując swoją misję wspierania przedsiębiorstw i ich pracowników w rozwoju, prowadzi już od 2008 roku cykliczne badanie CEM+. Jego jest dzielenie się z rynkiem wiedzą dotyczącą mocnych i słabych stron przedsiębiorstw w budowaniu przewagi na bardzo konkurencyjnym rynku. Badanie CEM+ pozwala m. in. odkryć:
czym wyróżniają od innych firmy, które szczycą się znaczącym przyrostem dochodowości
jakie priorytety przyjąć w budowaniu planów dalszego rozwoju firmy
jakie kryteria uwzględnić definiując projekty zmian w obszarze Cutomer Experience i Employee Experience Management
jak zbudować klientocentryczność, jako odpowiedź na wyzwania rynku
jakimi paradygmatami kierują członkowie zarządów i wyższej kadry menedżerskiej, podejmując decyzje strategiczne
jak zbudować i wdrożyć strategię CX, w odróżnieniu od taktycznych i operacyjnych działań proklienckich
w jaki sposób przedstawiciele działów CEM mogą wzmocnić efekty swojej pracy na rzecz budowania wartościowych doświadczeń klientów

Najnowszy raport z badania CEM+ 2025 już dostępny!
VI edycja badanie CEM+ 2025
W 2025 roku przeprowadziliśmy VI edycję badania CEM+.
Jest to pierwsza edycja tego badania zrealizowana w okresie postpandemicznym. Wyniki prezentujemy w porównaniu do rezultatów osiągniętych w latach 2013 i 2019.
Daje to możliwość odkrycia, co się zmieniło w świecie zarządzania CX i EX przez ostatnie lata.



Żyjemy w czasach Experience Economy (Ekonomia Doświadczeń). Obecnych decydentów nikt nigdy nie uczył czym charakteryzują się te czasy. Jak wygrywać z silną konkurencją poprzez generowanie wartościowych doświadczeń. Jak wielka jest waga spójności doświadczeń klientów z doświadczeniami pracowników.
Głęboko wierzymy, że nasz 51 stronicowy raport pozwoli każdemu czytelnikowi znaleźć wartościową wiedzę i inspirację, która pomoże poradzić sobie z powyższymi dylematami.
Serdecznie zachęcamy do kontaktu na info@e-c.com.pl w razie pytań, czy chęci pogłębienia swojej wiedzy w zakresie Zarządzania Doświadczeniami Klientów.
Badanie dla Twojej firmy
Jakie są mocne i słabe strony Twojej firmy w osiąganiu celów biznesowych, mimo silnej konkurencji?
Jak skuteczne Twoja firma zarządza doświadczeniami klientów?
Jakie są priorytety rozwojowe Twojej firmy w kontekście budowania i wdrażania Waszej strategii?
Jak dobrze Twoja firma wypada na tle rynku w zdolności do zarządzania CX i EC?

Badanie CEM+
Badanie CEM+ realizujemy też w wersji przeznaczonej dla pojedynczej organizacji.
Badanie może stanowić doskonały wstęp do CX-owego audytu Twojego przedsiębiorstwa. Może też być inspiracją dla kierownictwa firmy w konstruowaniu strategii i planów dalszego rozwoju Twojej organizacji.