Badania

Poznaj nasze badania rynkowe, analizy oraz raporty, które dostarczają cennych informacji i wniosków na temat najnowszych trendów i strategii biznesowych.

Strategy&Results realizując swoją misję wspierania przedsiębiorstw i ich pracowników w rozwoju, prowadzi już od 2008 roku cykliczne badanie CEM+. Jego jest dzielenie się z rynkiem wiedzą dotyczącą mocnych i słabych stron przedsiębiorstw w budowaniu przewagi na bardzo konkurencyjnym rynku. Badanie CEM+ pozwala m. in. odkryć:

czym wyróżniają od innych firmy, które szczycą się znaczącym przyrostem dochodowości

jakie priorytety przyjąć w budowaniu planów dalszego rozwoju firmy

jakie kryteria uwzględnić definiując projekty zmian w obszarze Cutomer Experience i Employee Experience Management

jak zbudować klientocentryczność, jako odpowiedź na wyzwania rynku

jakimi paradygmatami kierują członkowie zarządów i wyższej kadry menedżerskiej, podejmując decyzje strategiczne

jak zbudować i wdrożyć strategię CX, w odróżnieniu od taktycznych i operacyjnych działań proklienckich

w jaki sposób przedstawiciele działów CEM mogą wzmocnić efekty swojej pracy na rzecz budowania wartościowych doświadczeń klientów

Najnowszy raport z badania CEM+ 2025 już dostępny!

VI edycja badanie CEM+ 2025

W 2025 roku przeprowadziliśmy VI edycję badania CEM+.

Jest to pierwsza edycja tego badania zrealizowana w okresie postpandemicznym. Wyniki prezentujemy w porównaniu do rezultatów osiągniętych w latach 2013 i 2019.

Daje to możliwość odkrycia, co się zmieniło w świecie zarządzania CX i EX przez ostatnie lata.

Żyjemy w czasach Experience Economy (Ekonomia Doświadczeń). Obecnych decydentów nikt nigdy nie uczył czym charakteryzują się te czasy. Jak wygrywać z silną konkurencją poprzez generowanie wartościowych doświadczeń. Jak wielka jest waga spójności doświadczeń klientów z doświadczeniami pracowników. 

Głęboko wierzymy, że nasz 51 stronicowy raport pozwoli każdemu czytelnikowi znaleźć wartościową wiedzę i inspirację, która pomoże poradzić sobie z powyższymi dylematami.

Serdecznie zachęcamy do kontaktu na info@e-c.com.pl w razie pytań, czy chęci pogłębienia swojej wiedzy w zakresie Zarządzania Doświadczeniami Klientów.

Badanie dla Twojej firmy

Jakie są mocne i słabe strony Twojej firmy w osiąganiu celów biznesowych, mimo silnej konkurencji?

Jak skuteczne Twoja firma zarządza doświadczeniami klientów?

Jakie są priorytety rozwojowe Twojej firmy w kontekście budowania i wdrażania Waszej strategii?

Jak dobrze Twoja firma wypada na tle rynku w zdolności do zarządzania CX i EC?

Badanie CEM+

Badanie CEM+ realizujemy też w wersji przeznaczonej dla pojedynczej organizacji.

Badanie może stanowić doskonały wstęp do CX-owego audytu Twojego przedsiębiorstwa. Może też być inspiracją dla kierownictwa firmy w konstruowaniu strategii i planów dalszego rozwoju Twojej organizacji.

Chcesz dowiedzieć się jak przeprowadzić CEM-owy audyt swojej firmy?

Poznaj nasze rozwiązania, jeśli chcesz poprawić:

Chcesz wdrożyć skuteczne rozwiązanie biznesowe?