Zarządzanie doświadczeniem klientów: Gra o lojalność i zaufanie

Dlaczego zarządzanie doświadczeniem klientów (CEM, Customer Experience Management) jest ważne. Jak zwiększa lojalność, zysk i rentowność firmy – przykłady. 9 elementów kluczowych podczas wdrażania CEM.
Zarządzanie doświadzeniem klientów. CEM. Wdrażanie. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Każdy kontakt z produktem lub usługą jest dla klienta doświadczeniem. Krótkie wrażenie może wyrobić opinię o firmie i zdecydować o jej być albo nie być – dlatego organizacje coraz częściej zarządzają doświadczeniami swoich klientów. Dzięki temu zwiększają ich lojalność, a w konsekwencji – dochody.

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x