Pracuj.pl: wiodące doświadczenia, wiedza i zdolności doradcze w obszarze Customer Experience Management

W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.

Krzysztof Grzyb – były Customer Experience Manager, Pracuj.pl

Jako pasjonat wszelkich zagadnień związanych z lojalnością klientów polecam współpracę z Panem Januszem Kamieńskim i konsultantami Strategy&Results. Obecnie współpracujemy ze Strategy&Results w zakresie inspiracji i konsultacji dla tworzonej strategii Customer Experience w segmencie B2B. W tematyce CEM uznaję Pana Janusza Kamieńskiego za wiodącą postać na rynku. Oznacza to, że ma nie tylko wiedzę/doświadczenie, ale przede wszystkim wie, jak skutecznie doradzić klientowi.

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?