Narzędzia
Jeśli szukasz narzędzi, które pomogą Ci poprawić rezultaty biznesowe, jesteś pod
właściwym adresem. Od ponad 25 lat klienci cenią nas za umiejętne dobieranie
właściwego zestawu narzędzi do unikalnych wyzwań biznesowych oraz skuteczne ich
aplikowanie, by poprawiać…
Chcesz wiedzieć, jakie narzędzia pomogą Ci teraz poprawić Twoje wskaźniki biznesowe?
Z jakich narzędzi możemy Ci pomóc skomponować optymalne rozwiązanie biznesowe na miarę Twoich aktualnych wyzwań?
CX - Customer Experience, czyli zdolność do zarządzania doświadczeniami klientów
- Segmentacja klientów
- Badania rynkowe
- Badania jakościowe klientów
- Badania ilościowe klientów (NPS, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Fair Value Index)
- Budowanie strategii tworzenia wartości
- Warsztaty strategiczne
- Doradztwo strategiczne
- Projektowanie doświadczeń klientów
- Pomiar, badania i analiza zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów
- Planowanie komunikacji marketingowej
Strategia biznesowa
- Formułowanie misji, wizji i strategii przedsiębiorstwa
- Operacjonalizacja strategii, czyli definiowanie planu jej wdrożenia
- Budowanie Balanced Score Card, czyli kluczowych, strategicznych mierników firmy i wsparcie wdrożeniowe
- Budowanie systemów do zarządzania realizacją strategii firmy
- Formułowanie i wdrażanie zarządzania przez cele (MBO)
- Definiowanie i wdrażanie kluczowych mierników (Key Performance Indicators)
- Przygotowanie organizacji do zmian (poszukujemy barier wdrożeniowych i pomagamy je usunąć)
- Budowanie i wdrażanie Strategii CX, czyli przewagi organizacji poprzez pozytywne wyróżnienie firmy w oczach klientów
- Budowanie zdolności organizacji do zmiany
- Budowanie zdolności do współpracy na podstawie „Cooperation and Beyond”
Procesy biznesowe
- Analiza obecnych procesów pod kątem ich niespójności ze strategią, strat, słabości w generowaniu wartości dla klientów – mapowanie procesów AS-IS
- Analiza obecnych procesów pod kątem ich niespójności ze strategią, generowanych strat, słabości w generowaniu wartości dla klientów – mapowanie procesów AS-IS
- Definiowanie wydajnych procesów biznesowych, zapewniających klientom pożądane przez nich doświadczenia – mapowanie procesów TO-BE
- Planowanie zmian w procesach i wsparcie wdrożeniowe
- Lean management, 6∑, Kaizen, Kaikaku – edukacja, planowanie, wsparcie wdrożeniowe
- Przebudowa procesów biznesowych
- Badanie dojrzałości zarządzania procesowego
- Dobieranie narzędzi procesowych
- Pomoc właścicielom procesów biznesowych w planowaniu zmian w procesach, którymi zarządzają
- Zmiany procesów w kierunku AGILE
Organizacja, standardy, kompetencje
- Zarządzanie Kulturą Organizacyjną
- EXM – Employee Experience Management (zarządzanie doświadczeniami pracowników)
- Optymalizacja systemów motywacyjnych i premiowych
- Definiowanie zachowań kluczowych i wdrażanie ich w organizacji
- Formułowanie standardów i zasad kluczowych oraz utrwalanie opartych na nich nawyków
- Rozwój indywidualnych kompetencji poprzez coaching i mentoring
- Budowanie kultury odpornej na mobbing i systemów przeciwdziałania mobbingowi
- Rozwój kompetencji niezbędnych osobom na kierowniczych stanowiskach: Zarządzanie, Zarządzanie projektami, Zarządzanie procesami sprzedażowymi – dyrektorzy handlowi na podstawie licencji Persona Global Inc., Cracking the Sales Management Code, Zarządzanie obsługą klienta na światowym poziomie, Lean Management na produkcji, w sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta, HR, IT, Finansach i księgowości, Performance management, Podnoszenie motywacji i zaangażowania załogi, Skuteczna informacja zwrotna, czyli jak udzielać feedbacku, Narzędzia i techniki budowania i konsolidacji zespołu, Przywództwo, Przewodzenie zespołom, Storytelling dla Liderów, Lean Management, Analizowanie sytuacji i podejmowanie decyzji (na podstawie Innovative Decision Making), Rola liderów w budowaniu lojalności klientów, Gdy po raz pierwszy zostajesz kierownikiem, Komunikacja, Coaching, Mentoring, Umiejętność Komunikacji Interpersonalnej, Umiejętność przekonywania, Zarządzanie zmianą, Zarządzanie czasem, Agile/ Zwinność, Zarządzanie Doświadczeniami Klientów, Zarządzanie Doświadczeniami Pracowników, Zarządzanie emocjami, Przeciwdziałanie mobbingowi
- Badania i analizy organizacji: spójność (OAS - Organizational Alignment Survey), zaangażowanie, doświadczenia pracowników (EES - Employee Experience Survey), poziom zwinności organizacji (Organizational Alignment Survey), gotowość organizacji do zmiany, Barometr Kultury Organizacyjnej, Barometr Wartości (Internal Customer Effort Score)
- Badania i analizy kompetencji, zaangażowania oraz zasobów kulturowych na zasadzie 180 i 360 stopni: Management Action Profile, Leadership Action Profile, Społeczny Styl Komunikacji (na bazie Persuasive Communicator), Ocena kompetencji sprzedażowych (na podstawie Sales Competency Assessment)
- Rozwój kompetencji niezbędnych na stanowiskach specjalistycznych (handlowcy, obsługa klienta, windykatorzy i inne): Zaawansowane Techniki Sprzedaży, Mistrzowskie zadawanie pytań, Perswazja i wywieranie wpływu, Business Issues Selling, Sprzedaż do CEO, Sprzedaż doradcza, Key Account Management, Up-selling i Cross-Selling, Customer Experience w komunikacji z klientami, Umiejętność budowania relacji i skutecznego przekonywania, Storytelling dla handlowców, Negocjacje handowe z klientami i wewnętrzne, Zarządzanie czasem dla handlowców i obsługi klient
- Rozwój kompetencji wszystkich pracowników: Rozwijanie umiejętności przekonywania i budowania zaufania – szkolenie z zakresu perswazyjnej komunikacji (na podstawie Persuasive Communicator), Mistrzostwo osobiste, Zarządzanie czasem i przestrzenią, Rozwój inteligencji emocjonalnej (na podstawie Emotional Capability), Rozwój odporności załogi na stres, zmiany, kryzys itp. (Resilience), Komunikacja zorientowana na rozwiązania (na podstawie Solution Based Communication), Resiliance (budowanie odporności)
Technologia która wspiera biznes
- Projektowanie architektury informatycznej pod procesy i strategię przedsiębiorstwa
- Precyzyjne określenie oczekiwań wobec rozwiązań informatycznych i wybór rzetelnych dostawców
- Doradztwo jak zmodyfikować architekturę informacyjną, aby: pomagała pracownikom dostarczać oczekiwaną przez klientów wartość, w codziennej pracy była dla nich pomocą, a nie przeszkodą, oraz nadążała za zmianami, którym nieustannie podlega każda firma
- Wsparcie przy wyborze i wdrażaniu systemów informatycznych
- Doradztwo przy dygitalizacji przedsiębiorstwa
- Pomoc w upraszczaniu i ujednolicaniu systemów informatycznych w przedsiębiorstwie