Wiedza

Znajdziesz tu inspirujące artykuły, recenzje ksiażek, komentarze oraz publikacje konsultantów Strategy&Results.

Artykuły prasowe

Gra o lojalność

Jak zarządzać doświadczeniem klientów, aby nie tracić zysków? CEM w praktyce, czyli jak to się odbyło w pewnej firmie produkcyjnej. Strategia wobec konkurencji, badania klientów, projektowanie zmian, klaryfikacja strategii marki, projektowanie doświadczeń klientów, wdrożenie i osiągnięte efekty.

Czytaj więcej »

Potężna marka w akcji

Od idei do działania, czyli jak uczynić markę wiarygodną osiągnąć satysfakcję i lojalność klientów, jednocześnie zwiększając zysk firmy. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników w budowanie marki w czasach kryzysu.

Czytaj więcej »

MY i ONI

Czy menedżerowie wyższego szczebla potrafią wdrażać stworzoną przez siebie strategię firmy i budować zaangażowanie pracowników w jej realizację? Jak uniknąć podziałów i rozwijać kulturę organizacji.

Czytaj więcej »
Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Metody na wygrywanie

Czy programy lojalnościowe naprawdę budują lojalność klientów i poprawiają rentowność firm? Jakie są zasady tworzenia programu lojalnościowego, który zwiększy zysk.

Czytaj więcej »
Jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Zarządzanie bez mierzenia?

Zarządzanie nie może się obyć bez mierzenia, ale jak mierzyć przeżycia i satysfakcję klienta? Firmy są przekonane o pozytywnym wpływie CEM na rentowność, ale nie wiedzą jak wdrażać zarządzanie doświadczeniami klientów.

Czytaj więcej »
Jakie są główne błędy obsługi klienta. CEM. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Tych klientów nie obsługujemy

Jakie są główne błędy obsługi klienta i czym zastąpić w Polsce kalki z anglosaskiej kultury komunikacji z nabywcami. Praktyczne przykłady jak powstrzymać złe praktyki wśród personelu i zmienić mentalność podejścia do klienta.

Czytaj więcej »
Wzrost zaangażowania i kompetencji pracowników. Narzędzia. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

10 sposobów na zniszczenie marki

10 błędów w budowaniu silnej marki, które odbijają się na rentowności firmy. Mity i pułapki, w które wpadają menedżerowie najwyższego szczebla budując dochodową firmę w oparciu o zdolność do zarządzania doświadczeniem klientów – CEM.

Czytaj więcej »
Projektowanie doświadczeń klientów. CEM wdrażanie. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Projektowanie doświadczeń klientów

Według Harvard Business Review polskie firmy starają się wdrażać proces zarządzania doświadczeniami klientów (CEM), ale zwykle nie wiedzą jak to skutecznie zrobić. Radzimy jak projektować pożądane przez klientów doświadczenia i zapewniać im je systematycznie.

Czytaj więcej »

Książki

Bold. How to be brave in business and win

BOLD. How to be brave in business and win.

Agile, Lean, 6∑, TQM, VSM, TOC, XM, czy CEM? Nie! Odwaga i śmiałość wdrażania innowacyjnych rozwiązań, pozwalające zapewnić klientom unikatowe i wartościowe doświadczenia. Autorzy dzielą się głębokimi analizami firm, które miały śmiałość postąpić inaczej niż konkurencja, dzięki czemu zdobyły serca i portfele klientów.

Czytaj więcej »
On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love . Książka. Najlepsze i najbardziej innowacyjne marki świata, stawiają customer experience jako punkt wyjścia do całej swojej działalności. Odkryj jak.

On Purpose: Delivering a Branded Customer Experience People Love

W przypadku większości marek świata, generowane przez nie doświadczenia i doznania klientów są efektem ich działań. Tymczasem najlepsze i najbardziej innowacyjne marki świata, stawiają customer experience jako punkt wyjścia do całej swojej działalności. W ten sposób wytwarzana przez nie wartość dla klientów staje się świadomym, celowym działaniem – on purpose. Odkryj jak to zrobić!

Czytaj więcej »

Blog i inspiracje

Jak projektować pożądane doświadczenia klientów?

Praca nad projektowaniem doświadczeń klientów umożliwia znajdywanie rozwiązań i to w kontekście maksymalizacji rentowności firmy. Jeśli dodatkowo określimy które doświadczenia są priorytetowe i powołamy do życia między działowe zwinne zespoły, które skutecznie wypracują i wdrożą niezbędne zmiany, uzyskujemy efekty w wielu obszarach.

Czytaj więcej »
Budowanie Agile w dobie Covid 10.

Zwinne Zespoły – czyli budowanie Agile w firmie farmaceutycznej w dobie COVID-19

W związku ze znaczącym wzrostem kompleksowości środowiska biznesowego dotychczas dobrze sprawdzająca się praca w tzw. „silosach”, czyli realizowanie projektów w ramach jednego działu, przestaje się sprawdzać. Paradoksalnie, obecnie panująca pandemia COVID-19 może przyspieszyć proces dochodzenia do „modelu zwinnej współpracy”, tak samo jak katalizuje proces transformacji cyfrowej.

Czytaj więcej »
Czy w dobie COVID-19 strategia CX ma jeszcze sens?

Czy w dobie COVID-19 strategia CX ma jeszcze sens?

Wydarzenia ostatnich miesięcy, niczym papierek lakmusowy, wyciągają na światło dzienne prawdziwe podejście różnych firm do CX (customer experience). Czyli do zarządzania przez nie tym, czego klienci doświadczają w związku z nimi czy ich markami. W hiperkonkurencyjnej gospodarce to właśnie doznania i doświadczania konsumentów są kluczowe.

Czytaj więcej »
Praca zdalna i hybrydowa, wyzwania i zobowiązania. Strategy&Results - skutecznie zwiększamy rentowność, zaangażowanie i efektywność zespołów.

Praca zdalna i hybrydowa – wyzwania i rozwiązania

Od dawna mówiło się, że praca z domu to przyszłość ogromnej części z nas, choć nikt nie przypuszczał, że owa przyszłość nadejdzie tak szybko. Do tego bez wcześniejszego przygotowania do tej zmiany większości pracowników i ich menedżerów. I tak jak z każdą pracą i zmianą, także i tu więcej jest wyzwań natury ludzkiej i organizacyjnej, niż technicznej.

Czytaj więcej »

Chcesz wdrożyć skuteczne rozwiązanie biznesowe?

Poznaj nasze rozwiązania, jeśli chcesz poprawić:

Chcesz wdrożyć skuteczne rozwiązanie biznesowe?