Akzo Nobel Coatings: stworzenie trudnej do powielenia przewagi konkurencyjnej, dzięki wiedzy od klientów

W 2015 roku konsultanci Strategy&Results przeprowadzili dla naszej firmy audyt oczekiwań klientów. Dzięki badaniu otrzymaliśmy precyzyjny zastrzyk nowej informacji w formie, która pozwala nam stworzyć nowe procesy z focusem na najważniejsze oczekiwania klientów.
jnaglik_sar

Janusz Naglik – były General Manager Akzo Nobel Coatings

W 2015 roku konsultanci Strategy&Results przeprowadzili dla naszej firmy audyt oczekiwań klientów. Spodziewałem się potwierdzenia istniejącej w firmie wiedzy. Jednak dzięki badaniu otrzymaliśmy precyzyjny zastrzyk nowej informacji w formie, która pozwala nam stworzyć nowe procesy z focusem na najważniejsze oczekiwania klientów. W efekcie stworzyliśmy obszar trudnej do powielenia przewagi konkurencyjnej.

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?