Auchan: wzrost sprzedaży i zaangażowania załogi poprzez oddolną modyfikację wizji i strategii przez wszystkich pracowników

Dzięki wsparciu Janusza Kamieńskiego i jego konsultantów warsztaty były inspirujące, pozwoliły na odkrycie i doprecyzowanie najlepszych praktyk customer i employee experience management.

Dorota Patejko, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR, Auchan Retail Polska

W jaki sposób spowodować radykalny wzrost zaangażowania zespołu i doprowadzić do oczekiwanego wzrostu sprzedaży? Należy do procesu wypracowania wizji i strategii zaangażować wszystkich pracowników. Dzięki takiemu podejściu nie ma potrzeby przekonywania kogokolwiek do strategii, czy projektów zmian.

Jest wręcz odwrotnie!. Dzięki wsparciu konsultantów Strategy&Results przy planowaniu i wdrożeniu tego projektu nasze ekipy nie mogła się doczekać realizacji wypracowanych wspólnie zmian. Jak to się stało, że zaczęliśmy współpracę? Podczas naszego spotkania Janusz Kamieński poprosił o pół godzinną przerwę, a w tym czasie, konsultanci Strategy&Results wypracowali skuteczną odpowiedź na nasze oczekiwania. Oferta zawierała propozycję odkrycia kluczowych dla naszego biznesu informacji o czynnikach, za które chcą płacić klienci, a następnie wykorzystania tej wiedzy w procesie projektowania nowej wizji i strategii firmy. Do projektu zaangażowaliśmy wszystkich współpracowników. Warsztaty umożliwiły również naszym zespołom zaproponowanie nowych pomysłów w swoich sklepach i serwisach, a przełożeni skutecznie wsparli procesy realizacji zmian zaproponowanych przez pracowników.

Dzięki wsparciu Janusza Kamieńskiego i jego konsultantów warsztaty były inspirujące, pozwoliły na odkrycie i doprecyzowanie najlepszych praktyk customer i employee experience management. Dodatkowo, Janusz pomógł nam w przeprowadzeniu „Bizensowego Safari”, czyli tygodniowej wizyty „odkrywczej” dla grupy kilkudziesięciu menedżerów w kuźni współczesnego biznesu. Dzięki zrealizowanemu ze Strategy&Results projektowi wzrosło zaangażowanie pracowników, co zostało potwierdzone przez zewnętrzne badanie Barometru Zaangażowania i Satysfakcji.

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?

0
Would love your thoughts, please comment.x