Deni Cler – przyspieszenie osiągnięcia break even point

Konsultanci Strategy&Results dostarczyli nam wiarygodną i nową dla nas wiedzę na temat tych czynników, za które klienci chcą płacić. Wiedzę tę przełożyliśmy na konkretne projekty zmian.

Iwona Kossman, CEO Deni Cler

Dzięki zdobyciu przez konsultantów Strategy&Results wiedzy, czym jest w naszym przypadku dźwignia rentowności, szybko przyśpieszyliśmy moment break even point dla marki Deni Cler. 

Jako zapewniająca najwyższą jakość marka cieszyliśmy się dużą liczbą klientów. Ze względu na oferowaną wartość, mogliśmy też sobie pozwolić na utrzymywanie wysokich cen. Jednak od samego początku działalności mierzyliśmy się z wyzwaniem niewystarczająco wysokiej rentowności. Pojawiły się nawet głosy dotyczące wprowadzenia programów lojalnościowych, które miały zwiększyć wartość obrotów na klienta, niemniej tym bardziej obniżałyby one naszą marżę. Janusz Kamieński z zespołem Strategy&Results zaproponował nam jednak inne, zdecydowanie bardziej wydajne rozwiązanie. Pozwoliło nam ono podtrzymać relacje z naszymi klientkami, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

Za bardzo niewygórowaną cenę i w bardzo krótkim czasie – zwłaszcza w porównaniu do znanych agencji badawczych – konsultanci Janusza dostarczyli nam wiarygodną i nową dla nas wiedzę na temat tych czynników, za które klienci chcą płacić. Wiedzę tę przełożyliśmy na konkretne projekty zmian. Okazało się, że dzięki niektórym z nich (np. nowy standard katalogów produktowych) mogliśmy dostarczyć mniejszym kosztem, większą wartość dla klientów. Była to najlepsza droga do szybkiego podniesienia rentowności firmy. Zdecydowanie polecam!

Chcesz osiągać podobne rezultaty w swojej firmie?

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x