Stało się Janusz Kamieński poprowadził pierwsze wykłady na @Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku na kierunku Customer Experience Management. Wykłady dotyczyły budowania i wdrażania Strategii CX. Są już pierwsze, entuzjastyczne oceny słuchaczy:
„Dziękuję za fenomenalny wykład, czuję ogromny niedosyt i nie mogę doczekać się kolejnego! :)”; Aleksandra Krzyżanowska, Sales Manager EU Market w PartyDecor
„Pomysł (ze strojem Indianina) rewelacyjny, wykład jeszcze lepszy, nie mogę doczekać się kolejnego!”; Katarzyna Sokołowska Humancentric Supervisor at Hertz Poland
„Fantastyczna energia z jaką mówi Janusz w temacie Zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) powoduje, że aż się chce od razu tworzyć i wdrażać strategie CX w swojej firmie!”; Agnieszka Wojcieszak, Kierownik obszaru sprzedaży w Seilak
„Wspaniały wykład! Mam ogromny niedosyt. Brawo za kreatywność 🙂”, Remigiusz Lesiuk, Market research, UX Research, CX Management
„Świetne zajęcia chcemy więcej!”; Agnieszka Obstarczyk, Senior Implementation Manager, User.com
„Przebranie Janusza zrobiło mi ten mroźny poranek 🙂 Wykład był tak inspirujący – żałowaliśmy, że nie było więcej czasu. Czekamy na kolejne odsłony…”; Edyta Wójcik, Customer Delivery Manager, Worldwide Merchant Services
„Fenomenalny wykład Janusza. Czułem ogromny niedosyt, i mam apetyt na więcej :)”; Marcin Sawicki, Współpracownik biznesowy, Rent like home
A strój, cóż. Zdecydowanie adekwatny do wykładów z zakresu strategii opartej o Customer Experience…
KONSULTANT / CEO