Jak rozpocząć wykład ze strategii CX, żeby od razu przykuć uwagę słuchaczy?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Jak rozpocząć wykład ze strategii CX, żeby od razu przykuć uwagę słuchaczy? Można wystąpić np. w stroju Indianina (w USA Native American).

Stało się Janusz Kamieński poprowadził pierwsze wykłady na @Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku na kierunku Customer Experience Management. Wykłady dotyczyły budowania i wdrażania Strategii CX. Są już pierwsze, entuzjastyczne oceny słuchaczy:

Dziękuję za fenomenalny wykład, czuję ogromny niedosyt i nie mogę doczekać się kolejnego! :)”; Aleksandra Krzyżanowska, Sales Manager EU Market w PartyDecor

Pomysł (ze strojem Indianina) rewelacyjny, wykład jeszcze lepszy, nie mogę doczekać się kolejnego!”; Katarzyna Sokołowska Humancentric Supervisor at Hertz Poland

Fantastyczna energia z jaką mówi Janusz w temacie Zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) powoduje, że aż się chce od razu tworzyć i wdrażać strategie CX w swojej firmie!”; Agnieszka Wojcieszak, Kierownik obszaru sprzedaży w Seilak

Wspaniały wykład! Mam ogromny niedosyt. Brawo za kreatywność 🙂”, Remigiusz Lesiuk, Market research, UX Research, CX Management

Świetne zajęcia 🙂 chcemy więcej!”; Agnieszka Obstarczyk, Senior Implementation Manager, User.com

Przebranie Janusza zrobiło mi ten mroźny poranek 🙂 Wykład był tak inspirujący – żałowaliśmy, że nie było więcej czasu. Czekamy na kolejne odsłony…”; Edyta Wójcik, Customer Delivery Manager, Worldwide Merchant Services

Fenomenalny wykład Janusza. Czułem ogromny niedosyt, i mam apetyt na więcej :)”; Marcin Sawicki, Współpracownik biznesowy, Rent like home

A strój, cóż. Zdecydowanie adekwatny do wykładów z zakresu strategii opartej o Customer Experience…

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

0
Would love your thoughts, please comment.x