Jak rozpocząć wykład ze strategii CX, żeby od razu przykuć uwagę słuchaczy?

Jak rozpocząć wykład ze strategii CX, żeby od razu przykuć uwagę słuchaczy? Można wystąpić np. w stroju Indianina (w USA Native American).

Stało się Janusz Kamieński poprowadził pierwsze wykłady na @Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku na kierunku Customer Experience Management. Wykłady dotyczyły budowania i wdrażania Strategii CX. Są już pierwsze, entuzjastyczne oceny słuchaczy:

Dziękuję za fenomenalny wykład, czuję ogromny niedosyt i nie mogę doczekać się kolejnego! :)”; Aleksandra Krzyżanowska, Sales Manager EU Market w PartyDecor

Pomysł (ze strojem Indianina) rewelacyjny, wykład jeszcze lepszy, nie mogę doczekać się kolejnego!”; Katarzyna Sokołowska Humancentric Supervisor at Hertz Poland

Fantastyczna energia z jaką mówi Janusz w temacie Zarządzania doświadczeniami klientów (CEM) powoduje, że aż się chce od razu tworzyć i wdrażać strategie CX w swojej firmie!”; Agnieszka Wojcieszak, Kierownik obszaru sprzedaży w Seilak

Wspaniały wykład! Mam ogromny niedosyt. Brawo za kreatywność 🙂”, Remigiusz Lesiuk, Market research, UX Research, CX Management

Świetne zajęcia 🙂 chcemy więcej!”; Agnieszka Obstarczyk, Senior Implementation Manager, User.com

Przebranie Janusza zrobiło mi ten mroźny poranek 🙂 Wykład był tak inspirujący – żałowaliśmy, że nie było więcej czasu. Czekamy na kolejne odsłony…”; Edyta Wójcik, Customer Delivery Manager, Worldwide Merchant Services

Fenomenalny wykład Janusza. Czułem ogromny niedosyt, i mam apetyt na więcej :)”; Marcin Sawicki, Współpracownik biznesowy, Rent like home

A strój, cóż. Zdecydowanie adekwatny do wykładów z zakresu strategii opartej o Customer Experience…

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

0
Would love your thoughts, please comment.x