Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i utrzymać klientów

Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska; Wydawnictwo Naukowe PWN SA; II edycja

Kompendium wiedzy pozwalającej na zaprojektowanie usług, które podnoszą sprzedaż poprzez generowanie wartościowego customer experience. Autorzy – w tym Janusz Kamieński – dzielą się najlepszymi praktykami service design. Podpowiadają jak, poprzez innowacyjność usług, podnieść lojalność klientów.
Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i utrzymać klientów

Jak zaprojektować usługi, by tworzyły wartość? Z jakich narzędzi może i powinien skorzystać zespół projektowy? Jakich pułapek należy unikać projektując usługi? Na te i dalsze pytania odpowiada Marcin Chłodnicki jako autor główny, wraz ze współautorami – w tym konsultantem Strategy & Results Januszem Kamieńskim. Marcin z lekkością prowadzi czytelnika przez proces pozwalający zrozumieć, a następnie skutecznie zastosować najlepsze praktyki i narzędzia służące zaprojektowaniu i/lub usprawnieniu dowolnej usługi. Autorzy pomagają czytelnikom odkryć, że service design to nie tylko projektowanie, ale filozofia działalności proinnowacyjnej –począwszy od pomysłu, a kończąc na jego wdrożeniu.

Service design jest pewną metodyką określającą ogólne zasady działania, integrującą wiele pokrewnych kwestii z takich obszarów jak marketing usług, branding, zarządzanie procesowe, zarządzanie personelem, zarządzanie relacjami z klientem (CRM), zarządzanie jakością i obsługa klienta, projektowanie przestrzeni, wzornictwo (przemysłowe), projektowanie interface’ów i doświadczeń klientów. Czytelnik dowie się w jaki sposób Service design stymuluje innowacyjność i rozwój organizacji oraz wspiera zespołowe podejście do projektowania, wspomaganego szybkim prototypowaniem i technikami performatywnymi.

W książce znajduje się też rozdział Janusza Kamieńskiego pt. „Projektowanie doświadczenia usługowego klienta”. Janusz dzieli się z nim swoim odkryciami i doświadczeniami związanymi z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez odklienckie podejście organizacji do własnych procesów, standardów i kultury organizacyjnej. Jeśli zdajesz sobie sprawę z tego, że czym innym jest wiedza o projektowaniu usług, a czym innym realna praca nad usługami Twojej własnej firmy; lub też, jeśli masz obawy, że nawet jeśli usługi zostaną zaprojektowane poprawnie, niemniej spodziewasz się, że kultura organizacyjna w Twojej organizacji może stanowić problemem na drodze do wdrożenia zmian wynikających z zaprojektowanych usług, zapraszamy do kontaktu.

Janusz Kamieński

Janusz Kamieński

KONSULTANT / CEO

Jeśli nie masz wiedzy na temat tego, co stanowi wartość dla Twoich klientów…

Jeśli masz wrażenie, że zaprojektowani Twoich usług tak, aby przyniosły one wartość zarówno Twoim klientom jak i Twojej firmie, może stanowić wyzwanie…

Jeśli zdolność Twojej organizacji do faktycznego wdrożenia nowo zaprojektowanych usług oceniasz zbyt nisko

Powiadamiaj o odpowiedziach
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x